Direkt nem diétának írtam, ugyanis ez inkább egyfajta táplálkozási szemlélet, ami a napi feltétlenül szükséges, hízást még nem okozó szénhidrátmennyiség fogyasztását jelenti(lásd a képen az Atkins féle táplálékpiramist).

 

Még Peti fogantatása előtt így éltem, így tartottam a 56 kilós súlyomat 6 éven keresztül, minden nehézség és áldozat nélkül (70 kilóról fogytam le). Aztán Peti megfogant, és a nőgyógyászom javaslatára "hízókúrába kezdtem.

 

Szóval, most újra belekezdtem. Ez már a nyolcadik nap.

Célom, hogy lefogyjak 60 kilóra (ez 7 kiló mínusz). Azonkívül vissza akarom nyerni a régi energiám, na meg csökkenteni akarom a káros koleszterin szintemet.

Ha megvan a 7 kiló mínusz, akkor jön majd az izmosítás, formázás :) Jövő nyárra már egy bombanő fog kilibbenni a strandra, ez tuti :D

Eddigi eredmények:

Másfél kiló mínusz, csípő: -1 cm, derék: -2cm, comb:-1cm, mell: -fél cm, felkar: -fél cm.

De ami a legfontosabb, a fáradékonyságom teljesen elmúlt(ami az ingadozó vércukorszint miatt volt), energikusabb lettem, sokkal mélyebben alszom éjjel, duplájára nőtt a libidóm ;) és a ráadás, az éhségérzetem ELTŰNT!!! Ahogy mondom, szó szerint. Úgy kell magamba erőszakolni a kaját legalább háromszor egy nap.

Kedvenc "csemegém" a tejszín, abból is a zsíros fajta, szerencsére ezt korlátozás nélkül ihatom, ugyanis napi fél liter mellett is ezerrel ketózisban vagyok. Néha belecsalok egy kis kesudiót,mogyorót is. Kedvencem még a bacon-ös-sajtos tojásrántotta :)

A keton tesztcsíkom bíborvörös (halványrózsaszíntől bíborvörösig mutatja, mennyi a vizeletben a ketonszint), ami egyértelműen jelzi,hogy a szervezetem a glükóz helyett a zsírkészleteimet hasznosítja hogy energiát termeljen.

Egyébként beszéltem a dokimmal is, áldását adta. Egy hónap múlva vérvétel, kíváncsian várom az eredményeimet, mármint, hogy mi lett a magas "rossz" koleszterinemmel, merthogy a szénhidrátszegény diéta azt is csökkenti.

Szóval még 7 nap és áttérhetek a folyamatos fogyás szakaszába, és ez a szakasz már sokkal "engedékenyebb" lesz. Ehetek zöldségeket, bogyós gyümölcsöket és olajos magvakat is.

Addig is izgulok, hogy vajon mit mutat a második hét végére a mérleg. Általános fogyás 2-5 kiló között szokott lenni, én megcéloztam a hármat :)

 

Szerző: Zolabori  2009.09.04. 12:59 3 komment

Címkék: fogyókúra diéta atkins szénhidrátmentes

A bejegyzés trackback címe:

https://banyatanya.blog.hu/api/trackback/id/tr211359797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smilodon (törölt) 2009.09.23. 09:31:26

Tengermély Hey-O,

a blogot olvasgatva úgy érzem, ez a fogyókúra/sport kérdés elég központi szerepet foglal el az életében. Ezt az etkinsz dolgot én nem ismerem, így véleményt nem mondok róla (az bíztató, hogy a doki rábólintott - legalább jó esetben nem káros), de azt azért megjegyezném: a nyaralási képeit elnézve - legalábbis amelyiken felleltem - Önnek az égvilágon semmi szüksége fogyókúrára.
Tapasztalatom szerint a nők három probléma valamelyikét emlegetik állandóan az alakjukkal kapcsolatban:
1. Túl kicsi a mellem
2. Túl nagy a fenekem
3. Túl kövér vagyok
Van, hogy egyszerre mindhárom. Azonban az esetek nagy részében ezek teljesen hamis önképek, és célszerű mások véleményét is meghallgatni a kérdésben. Nem barátokét, családtagokét, mert azok szeretik Önt, és nem akarják azzal megbántani, hogy ellentmondanak. Higgyen tehát nekem: Ön úgy jó, ahogy van.

További Szép Napot!

Ui.: Az ősemberbarlangos nyaralási link az egyszeri felhasználó részére nem elérhető...

Zolabori 2009.09.23. 11:49:20

Először is köszönöm a pozitív véleményt :)
Teljesen igaza van abban amit írt. Igen, valóban sokszor hamis a kép amit az ember kialakít magáról.
Én tisztában vagyok vele (mondták is sokan) hogy jól nézek ki így is.
Ami engem zavar, az a derekamon, combomon lévő cellulitisz, ami szülés után rajtam maradt.
Mivel van összehasonlítási alapom (a fittségem, alakom és egészségemmel kapcsolatosan régi és mostani énem között) véleményem szerint 6 kilóval könnyebben sokkal jobb volt.

smilodon (törölt) 2009.09.23. 13:56:53

Ezzel nem tudok vitatkozni - ha úgy jobban érezte magát, akkor biztosan jobb is volt. Csak az a hat kiló tűnt nekem eltúlzottnak...
süti beállítások módosítása