Szóval nekiálltam a piskóta elkészítésének.
Hát, amilyen egyszerűnek tűnt a recept alapján, annál bonyolultabb volt elkészíteni.
Pontosabban egyszerű lett volna, HA normálisan leírják a receptet, nem valami hozzá nem értő barom gépel be hallásból mindenféle hülyeséget...
Na a lényeg. Kikísérleteztem, kicsit módosítottam, a módosított változat a következő:
 

Zöld citromos piskóta


Hozzávalók:

2 csomag babapiskóta
5-6 szem zöld citrom

4 csomag vaníliás puding

2 l tej
12 evőkanál cukor


Elkészítési mód:
Babapiskótákat egy tálba tesszük, a megfőzött krémhez keverjük hozzá a citrom héját, és levét, majd kanalazzuk rá a piskótára. A hűtőben hagyjuk megdermedni, és utána vágjuk fel porciókra. A tetejét zöldcitromszeletekkel dekoráljuk.





Húgom szerint ha ebbe egy nő belekóstol, felhagyhat mindenféle Kegel gyakorlatokkal :D

Szerző: Zolabori  2009.02.27. 13:59 2 komment

Címkék: a édesség vacsoracsata

A bejegyzés trackback címe:

https://banyatanya.blog.hu/api/trackback/id/tr57969714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cori 2009.02.27. 19:48:03

Köszi a receptet, én is a műsorból néztem ki, és így megúsztam a kísérletezést.
Kedves vagy, hogy megosztottad!

Zolabori 2009.02.28. 16:40:05

Nagyon szívesen! :)
süti beállítások módosítása