Zével utáljuk azt a bizonyos két kereskedelmi csatornát, mégpedig a sok reklám miatt.

 Hiába a jó filmek, inkább neki sem kezdünk, mert ha valamelyik emberi időben is kezdődik a sok köztes reklám miatt jó ha fél egy körül vége van.

 Szerintem a normális emberek (pl. mi :)) akik dolgoznak (na meg másnap fél hattól gyereket nevelnek) nem engedhetik meg maguknak, hogy éjjel kettőig tévézgessenek.

 Hiába jó egy film, a közte lévő reklámok még sosem voltak olyan érdekesek, hogy ébren tudjunk maradni... Pedig sok mindennel próbálkoztam már. Volt hogy lenémítottam a tévét és így néztem, hátha érdekesebb.

 Volt hogy átkapcsoltam máshová, de akkor meg rendszerint találtam valami érdekesebbet, így túlcsúsztam a nyolc percen és lemaradtam a folytatásról.

 Sőt, a két konkurens csatorna mintha még a reklámokat is direkt összehangolná! Csak hogy biztos ne kapcsolj át sehová. Pedig én csakazértis át szoktam kapcsolni. De hiába.

Ahogy Garfield is mondotta volt : A reklámok túl hosszúak ahhoz hogy végignézzük, ámde túlontúl rövidek ahhoz, hogy felkeressük a homokosládáinkat"

 Hát igen. Abba a nyolc percbe nem fér bele semmi más.

Mondjuk vannak ismerőseim, akiknek 5 percbe is sok minden belefér, de mi egyenlőre Zével még nem kapkodjuk el ennyire :))

 Tegnap este szokás szerint letettük aludni a gyerkőcöket, aztán nekiláttunk feltérképezni, mit nem adnak ma sem a tévében...

 A közel 50 csatornán való végigszaladás után, ki tudja miért, elkezdtünk nézni az egyik vezető kereskedelmi csatornán egy filmet. A Számkivetettet. Igaz már ugyanezen a csatornán vagy tizenötször láttam, de a vége mindig tetszett, ezért megnéztem.

 Na akkor ért a kellemes meglepetés! Már gyanús volt az is, hogy negyed órája ment a film és még nem volt reklám...

 Aztán a végén a jól ismert Emese néni főnöke bemondta, hogy " a megszakításmentes műsor támogatója a ....Bank."

 Mekkora ötlet! Egy szponzor "megvásárolja" az esti film közé eső reklámokat, hogy aztán mi a film végén elámuljunk, "Jé, drágáim hát nektek köszönhetjük, hogy nem kellett 4x8 percet kibekkelnünk?!?! Hát ezért mégiscsak felveszem azt a hitelt amit múltkor ajánlottatok nekem!

 Én személy szerint régóta puffogtam magamban, hogy egyszerűen nem hiszem el, hogy ez a t**ves csatorna még mindig nem engedheti meg magának, hogy reklámok nélkül adjon végig egy nyomorult filmet!

 Egyszer Zével neki is álltunk összeszámolni, hogy a hajnali műsortól kezdve, a napközben leadott nyereményjátékokon, tehetségkutatóversenyeken át, hányszor koldulnak sms-t a nézőktől (emelt díjas számon persze).

 Kedvencünk a hasonlóan elmés kérdések, mint a " Összefutott-e a sarkon Magdus anyus Zsolttal?" meg az "önnek mi a véleménye? Börtönt érdemel-e az anyagyilkos, vagy nem? Küldjenek sms-t, a nyertes egy hétvégét nyerhet a Szent Orbán erdei wellness hotelben"

 Meg kell hogy mondjam, több millió napi bevételt számoltunk össze.

 Ezek után nekem már csak csillapíthatatlan nyereségvágynak tűnik, hogy még a szombat esti filmet sem tudják leadni reklám nélkül.

 Vajon mennyibe kerülhetett annak a banknak, hogy megvette a film közti reklámokat és műsorajánlókat...?

 Mindenesetre így végignéztük a következő filmet is.:) Persze nem bírtam ki, átkapcsoltam, hogy meglessem, a másik csatorna vajon betesz-e reklámokat....Psssszt......IGEN!

 Most akkor visszaszámolhatunk, vajon hány napon belül szivárog ki az új ötlet :)

 De nem baj, most majd örülünk a majmolásnak :)))

Szerző: Zolabori  2009.01.12. 13:44 Szólj hozzá!

Címkék: tv reklám film tévé műsor csatorna kereskedelmi konkurens

A bejegyzés trackback címe:

https://banyatanya.blog.hu/api/trackback/id/tr16872760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása